تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو

در شبکه های اجتماعی به اشتراگ بزارید:

تلگرام
واتساپ
توئیتر

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو در چیست؟

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو میتوان گفت این دو تکنیک باهم هیچ تفاوتی ندارند و فیبروز زیر مجموعه میکروبلیدینگ ابرو است که فیبروز برای اولین بار توسط آقای برانکو بابیک ابداع شده و نام تخصص و تکنیک خودش را بنام فیبروز نامگذاری کرده و همچنین نام رنگ و سوزن قلم خود را با نام برند فیبروز ابرو به گوش جهانیان رسانید.

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو هر دو برای زیباسازی چهره و همچنین برطرف کردن نواقص ابرو استفاده میشود و میتوانید به کسانی که ابرو نازک و ناهماهنگی دارند ابرویشان پرپشت و قرینه سازد تا بتواند زیبایی چهره را چند برابر کند و چشم های شما درشت تر و در معرض دید دیگران قرار بگیرد.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو میتوان گفت هیچ است هرذو از قلم فیبروز و تیغ های یکبار مصرف استفاده میشود و یا وجود تیغ های ظریف روی سوزن باعث میشود تا ابرو کاملا طبیعی و ظریف دقیقا مانند موی ابرو خودتان روی ابرو نقش ببندد که روش فیبروز ابرو یا هاشور ابرو اخیرا رواج پیدا کرده و در بین خانم ها باب شده است .

میکروبلیدینگ ابرو برای بانوانی مناسب است که شاغل هستند و وقت کافی برای انجام سایه کشیدن یا مداد کشیدن ندارند میتوانید با تکنیک جدید فیبروز ابرو برای همیشه از کشیدن مداد راحت شوند و همیشه ظاهری آراسته و متفاوت را تجربه کنند.

افرادی که برای اولین بار تکنیک فیبروز ابرو یا نانو بروز انجام میدهند بهتر است میکروبلیدینگ ابرو خود را به دست متخصصان تاتو و افرادی که تجربه بیشتر در این زمینه دارند در یکی از بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در مرکز مرجان نجفی در تهران انجام دهند تا بتوانیم دید بهتری از دنیای فیبروز ابرو در اختیار شما قرار بدهیم.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو و مهمترین نکته ایی که باید در ارتباط با میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو بدانید این است که این روش آرایش دائم نیمه دائمی میباشد و جالب است بدانید که این روش یک درمانی است که باعث رویش مجدد موهای ابرو میشود.

ماندگاری میکروبلیدینگ

در میان بانوان این ذهنیت به اشتباه شکل گرفاه است که میکروبلیدنگ ماندگاری کمی داشته و پس از سه تا شش ماه نیاز به ترمیم مجدد دارد در صورتی که اگر میکروبلیدینگ به درستی انجام شود ماندگاری آن با توجه به جنس پوست مشتری تا دوسال و حتی بیشتر خواهد بود

.درست است که ماندگاری این تکنیک بر روی پوست های چرب کم است اما ابتدای ورود تکنیک میکروبلیدینگ به ایران هر آرایشگر با به دست گرفتن قلم تاچ ادعای حرفه ایی بودن در تکنیک میکروبلیدینگ بخصوص فیبروز ابرو را داشت و چون ان را همانند میکروپیگمنتیشن ابرو و یا در عمق زیاد انجام می داد نتیجه اش از بین رفتن سریع رنگدانه اش از بین رفتن سریع رنگدانه زیر پوست بود.

ماندگاری فیبروز

ماندگاری فیبروز بیشتر به میزان چربی پوست افراد بستگی دارد.در واقع میان ماندگاری فیبروز و چربی پوست افراد بستگی دارد.

هر چقدر پوست فردی فردی خشک تر باشد میزان ماندگاری فیبروز ابرو وی بیشتر خواهد بود.بطور کلی میزان ماندگاری آن بین 10 تا 12 ماه تخمین زده می شود اما در صورت چربی زیاد پوست ممکن است تنها 6 الی 7 ماه دوام بیاورد.

برای افزایش میزان دوام فیبروز می توانید از پوست خود در برابر آفتاب نیز محافظت نمایید.

 

از دیگر تفاوت های این دو روش به شرح زیر است

  • میزان درد
  • کمتر بودن درد در روش فیبروز
  • هزینه میکروبلیدینگ ابرو معمولا کمتر است
  • نتیجه فیبروز بسیار طبیعی تر و بهتر است

اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که فیبروز ابرو شباهت بسیار زیادی به روش میکروبلیدینگ دارد بطوری که می توان فیبروز را زیر مجموعه ایی از روش میکروبلیدینگ دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *